loading...
رئال مادرید
محسن بازدید : 40 چهارشنبه 12 بهمن 1390 نظرات (1)

این بازیکن نه تنها بخشیده نشد بلکه 90 یورو به خاطر حرکت خطرناک جریمه شد.

 
Sergio Ramos - Real Madrid
 
 - کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا ، درخواست فرجام خواهی رئال مادرید در مورد کارت زرد دوم سرخیو راموس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا که منجر به اخراجش شد را نبخشید تا این بازیکن از بازی بعدی کوپا ، محروم باشد.
 به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال مادرید این بازیکن اهل سویا ، در ابتدا به علت اعتراض به داوری ، کارت زرد اولش را دریافت کرد و دقایقی پیش از اتمام بازی هم به علت برخورد با بوسکتس ، کارت زرد دومش را دریافت کرد .
 باشگاه اعتقاد داشت که راموس ، بوسکتس را نزده است اما کمیته مسابقات چنین اعتقادی نداشت . بدین ترتیب ، این بازیکن نه تنها بخشیده نشد بلکه 90 یورو به خاطر حرکت خطرناک جریمه شد .
[ سه شنبه 11 بهمن 1390,
] [ 19:53 ] [ یاسر شایان ]
نظر بدهید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

این مدافع چپ برزیلی در دیدار این هفته تیمش مقابل ساراگوسا از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد اما به دلیل اینکه هر تعویض رئال انجام شده بود، تا پایان بازی در زمین ماند.

 
Liga BBVA: Real Madrid-Athletic Bilbao: Marcelo
 
- به گزارش نشریه آ. اس، مارسلو، مدافع برزیلی رئال،  ممکن است به دلیل مصدومیت دیدار روز شنبه تیمش مقابل ختافه را از دست بدهد.
این مدافع چپ برزیلی در دیدار این هفته تیمش مقابل ساراگوسا از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد اما به دلیل اینکه هر تعویض رئال انجام شده بود، تا پایان بازی در زمین ماند.
او روز گذشته تحت معاینات بیشتر قرار گرفت تا میزان مصدومیتش به طور دقیق مشخص شود و با توجه به نتایج اسکن ام آر آی، این نگرانی وجود دارد که او دیدار مقابل ختافه را از دست بدهد.
در صورتی که مارسلو نتواند در این دیدار تیمش را همراهی کند، فابیو کوئنترائو در این دیدار در سمت چپ خط دفاعی رئال قرار خواهد گرفت.
 
[ سه شنبه 11 بهمن 1390,
] [ 19:53 ] [ یاسر شایان ]
2 نظر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

یک عکس خاص از آقای خاص باعث شد تا این عکاس اسپانیایی شبی خاطره انگیز را در ذهن بسپارد

 
 

- پره پونتی، عکاس روزنامه ال موندو دپورتیوو، باشکار این صحنه، نام خودش را درفوتبال اسپانیا ثبت کرد.او با انتشار مقاله ای از لحظات شکار آن عکس تاریخی مورینیو درپارکینگ نوکمپ و درکمین داوران مسابقه گفته:« یک ال کلاسیکوی دیگر با کلی هیجان و استرس و تمامی اتفاقات موجود بود.ازآن بازی هایی که هیچ وقت نمی دانی که کجاو چه زمانی باید تصاویربازی راثبت کنی.برنامه ریزی پیش از آغاز بازی بسیارمهم است که بدانی که کجاها بایستی ولی گاهی وقتها شانس دری رابه روی تو بازمی کند که با ثبت یک عکس پرمفهوم، باشادی و رضایت کامل به خانه برگردی.عکسی مثل عکس مورینیو درانتظار داورمسابقه درپارکینگ؛مدرکی که هیچ یک از همکارانم دررسانه های دیگرخبری به آن دسترسی نداشت.


این غیرقابل باور بودکه یک ساعت بعد از به صدادر آمدن سوت پایانی بازی بارسا- رئال، در جایی عکسی را گرفتم که سالها از آن عبورمی کردم و هیچ وقت درآن خبریا اتفاق خاصی نبود.قبل ازآغاز بازی، 4عکاس از روزنامه مابه ورزشگاه اعزام شدند.ادوارد مسئول عکس گرفتن ازنیمکت مربیان ودیدار گواردیولا ومورینیو بود.پپ موراتا درنزدیکی خط ایستاده بود تا برخوردهای مسی و په په راثبت کند.مانل به جایگاه رفته بودتا اززاویه ای دیگر عکاسی کند ومن هم درجایگاه عکاسان مستقربودم.اندکی قبل از به صدادرآمدن سوت آغاز بازی،هریک ازمابه سمتی رفتیم ومن درنزدیکی ورودی شمالی ورزشگاه بودم؛ جایی کاملا ریسکی که گاهی وقتها بهترین عکسهایت را از اینجا می گیری وگاهی هم نه.

سوت پایانی بازی به صدادرآمد و مابه سالن شمالی ورزشگاه رفتیم تاعکسهایمان رابلافاصله به دفتر روزنامه ارسال کنیم.من احساس می کردم که عملکرد خوبی نداشتم ودرشکار صحنه ها موفق نبودم.به مانل گفتم که منتظرم بماندتا باهم برویم.ادوارد هم مثل اکثر مواقع منتظر ماند تا باهم برویم.از کنارزمین چمن عبور کردیم و به تونل کنار ورزشگاه رفتیم تااز در «لس کورتس» خارج شویم تا به پله های زیاد درهای دیگر برنخوریم.چون لنزهای دوربینمان خیلی سنگین بود.وارد پارکینگ نوکمپ شدیم.البته دربازیهای لیگ قهرمانان اروپا نمی توان ازاین مسیر عبور کرد،چون درآن موقع دراین قسمت «میکسد زون»برپاست.

یک دفعه مورینیو رادیدیم و مانل به من گفت:« من می روم با اوسلام واحوالپرسی کنم وعکس یادگاری بگیرم.»من مورینیو را به خاطر کنفرانسهای خبری اش قبل از بازی با چلسی ودریک سفر که به والنسیا داشتم می شناختم.به مانل گفتم:«صبر کن.می خواهم یک عکس بگیرم.»

همیشه عادت دارم که تاقبل از سوارشدن به ماشین یکی از دوربینهایم را در دست نگه می دارم.کسی نمی دانند.این صحنه توجه من را جلب کرد،چه ازنظرزیبایی شناختی و چه از دید روزنامه نگاری.

آنجا درآن راهروی نورانی،مورینیو به یک ماشین تکیه داده بود وموبایلش رانگاه می کرد.ناگهان متوجه شدم که اینجامحل پارک اتومبیل داوران است.ولی واقعا فکرش را نمی کردم که درحالی که اتوبوس حامل بازیکنان رئال تقریباپر و آماده اعزام به هتل است،مورینیو دراینجا منتظرداوران ایستاده باشد.

عکسم راگرفتم و مانل شروع به صحبت کردن با مورینیو نمود.بااو عکسهایی به یادگار گرفت و من و ادوارددر چند متری آنها منتظربودیم.یکی از ماموران امنیتی ورزشگاه به من گفت که اینجا نمی توانیم عکس بگیریم.درهمان حال تیم داوری آمد و مورینیو به داور گفت:« چقدرهنرمندی.دوست داری حال حرفه ای ها را بگیری.» او این جمله را سه بار تکرارکردوچیزهای دیگری هم گفت که نتوانستم بشنوم.داور مسابقه به او توجهی نکرد. وسایلش را درصندوف عقب گذاشت و تنها به یکی از دستیارانش گفت که مورینیو رانگاه کند.او هیچ چیزی نگفت.درطول این لحظات می خواستم یک عکس دیگر بگیرم ولی به من اجازه ندادند. داورها رفتند.مانل و مورینیو هم باهم خداحافظی کردند ومورینیو سوار اتوبوس شد.ما هم با احساس کاملا متفاوتی، نسبت به 5 دقیقه قبل ورزشگاه را ترک کردیم.یک دنیا عکس داشتیم ولی یک عکس خاص از آقای خاص ارزش دیگری داشت

 

 


[ سه شنبه 11 بهمن 1390,
] [ 19:52 ] [ یاسر شایان ]
نظر بدهید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

ستاره برزیلی از ماه اکتبر به بعد در سه بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار نگرفته بود

 
Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
 
- شاید هیچ کدام از بازیکنان کنونی رئال مادرید به اندازه ریکاردو کاکا درگیر فراز ونشیب نباشند. از تابستان2009 و از زمانی که فلورنتیو پرس این ستاره برزیلی را به رختکن رئال آورد، هواداران این تیم بی صبرانه  در انتظار «کاکای واقعی» با پیراهن سفید رئال بودند. در روزهای ابتدایی همه انتظار کاکایی که توپ طلای 2007 را بردمی کشیدند ولی نتیجه این انتظارات، نتیجه ای برعکس بود.
ستاره برزیلی در ماه های ابتدایی نتوانست در رئال خوش بدرخشد و سپس برای مدتی طولانی به خاطر بیماری فتق،مصدومیت از ناحیه زانو وانجام عمل جراحی از میادین ورزشی به دور بود. با سپری شدن روزهای تلخ مصدومیت،همه درانتظار بازگشت کاکای دیگری بودندولی کاکای رئال، هرگز آن کاکای میلان نشد.


کاکا، دیگر« آن کاکا» نشد و ستاره برزیلی هرگز نتوانست با اثبات توانایی هایش در ترکیب رئال خوش بدرخشد. البته کاکای رویایی گهگداری ظهور می کرد، به کمک رئال می آمد وباز غیب می شد ولی او هرگز نتوانست یکی از ستاره های ثابت تیمش لقب بگیرد. به عنوان مثال این ستاره برزیلی از ماه اکتبر نتوانسته بود در سه بازی متوالی درترکیب ثابت رئال به میدان برود.
البته شنبه شب، شبی رویایی برای  کاکا بود.او در دیدار با ساراگوسا، بازیکنی کلیدی بود و نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت. کارانکا هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با ساراگوسا گفت:« تمام آنچه ریکاردو انجام می دهد،مهم است، به ویژه برای خود او.»
ستاره برزیلی دراین بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند وپاس گلی تماشایی را به اوزیل رساند. او67 دقیقه در زمین مسابقه حاضربود و با ارائه یک بازی خوب، از بازگشت کاکایی که همه درانتظارش هستند خبر داد.
البته هواداران رئال دیگر دل به بازیهای کاکا نمی بندند؛چرا که به این باور رسیده اند که فوتبال کاکا در رئال، فوتبالی پرفراز ونشیب است.
در پایان دیدارشنبه شب، خود کاکا ازعملکردش رضایت داشت و به خبرنگاران گفت:« از اینکه دوباره مهم بودم، احساس خوشبختی می کنم.شایعات درمورد احتمال جدایی من از رئال دربازار زمستانی هیچ وقت روی من تاثیرنمی گذارد.دیگر به این شایعات عادت کرده ام.به تلاشم ادامه می دهم و درنهایت مردم واقعیتها راخواهند دید.من با پرس و مورینیو صحبت کرده ام و مطمئن شدم که اتفاقی نخواهد افتاد.این اولین باری نیست که اخباری درمورد جدایی من ازرئال متشر می شود ولی من همیشه می گویم که خواسته من ماندن و موفق شدن دراینجاست.این آن چیزی است که من می خواهم.»
البته درکنار کاکا، اوزیل هم این روزها به روزهای اوجش بازگشته و گرانرو هم درترکیب مادریدی ها خوش می درخشد.هرسه این بازیکنان درگلهای دوم و سوم رئال نقش موثری داشتند و کاکا هم از این بابت خوشحال به نظر می رسد:« بازی کردن در کنار اوزیل خیلی راحت است؛ چون بازیکن واقعا باهوشی است.بازی کردن درکنار او افتخاربزرگی است.»
اوزیل هم درمورد کاکامی گوید:« کاکا دوست من است و درتمرینات همیشه درکنار هم هستیم و گلهای زیادی می زنیم.»
 
[ دو شنبه 10 بهمن 1390,
] [ 19:21 ] [ یاسر شایان ]
1 نظر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

در چند هفته اخیر بار دیگر شایعاتی در مورد جدایی او رئال در بازار نقل و انتقالات زمستانی منتشر شد

 
Liga BBVA: Real Madrid-Zaragoza: Kaka
 
- کاکا، ستاره برزیلی رئال، اعلام کرد فلورنتینو پرس و مورینیو در تعطیلات زمستانی به او اطمینان دادند که آینده ای طولانی در سانتیاگو برنابئو خواهد داشت.
این ملی پوش برزیلی که در سال 2009 از میلان به رئال پیوست، در این مدت به دلیل مصدومیت های پیاپی و ناآمادگی هرگز نتوانست بازی های خوبش در ترکیب روسونری را تکرار کند؛ هرچند در معدود بازی هایی گوشه ای از عملکرد درخشانش را به نمایش می گذارد.
در چند هفته اخیر بار دیگر شایعاتی در مورد جدایی او رئال در بازار نقل و انتقالات زمستانی منتشر شد اما کاکا اعلام کرد رئیس و سرمربی باشگاه به او اطمینان دادند که این اتفاق رخ نخواهد داد.
او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" من با مورینیو و پرس صحبت کردم و آنها به من اطمینان دادند که این اتفاق رخ نخواهد داد.
شایعات همیشه وجود دارد. این اولین بار نیست که رسانه ها می گویند که من از رئال می روم. در حالی که من همیشه گفه ام می خواهم بمانم. من به سختی کار می کنم و بقیه سرانجام واقعیت را خواهند دید."
او همچنین در مورد بازی کردن در کنار اوزیل در ترکیب اصلی رئال گفت:" ارتباط برقرار کردن با او بسیار آسان است زیرا او بسیار باهوش است و حضورش در زمین بسیار لذت بخش است.
او با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند و حضورش برای تیم بسیار مهم است."
 
[ دو شنبه 10 بهمن 1390,
] [ 19:21 ] [ یاسر شایان ]
نظر بدهید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

رئال این هفته مقابل ساراگوسا 3-1 به پیروزی رسید و با تساوی بدون گل بارسا مقابل ویارئال، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز برسد.

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 
- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، فاصله 7 امتیازی تیمش با بارسا در صدر جدول رقابت های لالیگا را کم اهمیت دانست و از بعضی رسانه ها به دلیل شیوه کاری شان انتقاد کرد.
بعد از شکست رئال مقابل بارسا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، برخی رسانه های اسپانیایی از درگیری مورینیو با بعضی بازیکنان تیمش خبر دادند، اتفاقی که آقای خاص را بسیار ناراحت کرده است.
او در گفتگو با خبرگزاری لوسا گفت:" اختلاف 7 امتیازی؟شاید این اختلاف حرف های زیادی برای رسانه ها داشته باشد ولی این اختلاف 7 امتیازی به من چیزی نمی گوید . کسانی که دوست دارند تیم را تحریک کرده،جدایی ایجاد کنند و اختلاف به وجود بیاورند، همان هایی هستند که اکنون می نویسند رئال قهرمانی خواهد شد و بارسا شانسی برای بازگشت به صدر جدول ندارد. همین رسانه ها هستند که با اولین باخث یا مساوی، خواهند گفت که رئال در بحران است و سعی می کنند توازن تیم را به هم بزنند."
مورینیو ادامه داد:"با این وجود، من آرامشم را حفظ می کنم و برای هر چیز خوب و بدی آماده هستم."
رئال این هفته مقابل ساراگوسا 3-1 به پیروزی رسید و با تساوی بدون گل بارسا مقابل ویارئال، اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز برسد.
 
[ دو شنبه 10 بهمن 1390,
] [ 19:20 ] [ یاسر شایان ]
نظر بدهید

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

اين لحظه به ثمر رسيدن گل دوم رئالي‌هاست. گلي كه بعضي‌ها معتقدند در منطقه آفسايد روييده است

 
ronaldo offside ? real madrid vs zaragoza
 
- درست در دقيقه49 بازي رئال و ساراگوسا پاس مسوت اوزيل در چنين شرايطي به پاي كريس رونالدو رسيد تا او مادريدي‌ها را دو بر يك جلو بياندازد. CR7 يك دست جلوتر از توپ و يك تنه عقب‌تر از آن دارد. آيا اين صحنه آفسايد بود؟
[ یک شنبه 9 بهمن 1390,
] [ 20:4 ] [ یاسر شایان ]
1 نظر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

روزنامه های اسپانیایی در گزارشی به انتشار صحبتهایی که مورینیو درپارکینگ نوکمپ خطاب به داور برزبان آورده پرداختند

 
Josè Mourinho - Real Madrid (Getty Images)
 

 

- الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو در صحبتهایی نه تنها انتشار خبری مبنی بر حضور مورینیو درپارکینگ نوکمپ برای صحبت کردن با داوران مسابقه راتائید کرد، بلکه اعلام کرد که آقای خاص به داوران چه گفته

روزنامه های اسپانیا دیشب در گزارشهایی به این نکته اشاره کردند که ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادریددر پایان دیدار 4شنبه شب ال کلاسیکو که با تساوی 2-2 دوتیم و حذف رئال از گردونه رقابتهای جام حذفی همراه بود، وارد پارکینگ ورزشگاه نوکمپ شده و در محل پارک اتومبیلهای داوران، منتظر ته یسیه را ویتیه نسه، داور مسابقه ایستاده.

روزنامه های مارکا ، آ.اس و ال موندو دپورتیوو در گزارشهایشان به این نکته اشاره کردند که پارامس، سخنگوی مورینیو با تائیداین خبر اعلام کرده که مورینیو به داور دیدار 4شنبه شب گفته:« حالابرو سیگارت را بکش و به ما بخند. بی شرم و حیا.»

این درحالی است که قضاوت ته یسیه را در دیدار برگشت دور یک چهارم پایانی کوپا دل ری میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا با امام و اگرهای فراوانی روبه رو بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو مورینیو باخشم به داور مسابقه گفته بود:« عجب هنرمندی هستی. دوست داری حال حرفه ای ها را بگیری.»

البته سخنگوی مورینیو کار خبرگزاری ها را آسان تر کرده و در صفحه توئیترش جزئیات بیشتری از صحبتهای مورینیو خطاب به داور بازی را منتشر کرده.

سخنگوی مورینیو همچنین به این نکته اشاره کرده که تعدادی از بازیکنان بارسلونا در پایان مسابقه برای برخی از بازیکنان رئال مادرید اس ام اس زده و به خاطر تمارض هایشان عذرخواهی کرده اند؛ به ویژه درمورد تمارضی که منجر به اخراج سرخیو راموس شد.

پارامس دراین باره نوشته:« می توان به هر نحوی که می خواهی فکر کرد. شاید مورینیو راضی نباشد که من این را می نویسم ولی کسی که فوتبال را دوست دارد، باید واقعیتهایی که گفته نشده را برزبان بیاورد.»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 329